LostSeyret

Sawyer Magnum reklamı


 İşte Sawyer'ın Magnum reklamı






Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: oneaday, 05.03.2009, 19:18 (UTC):
sawyer'in oynadığı reklam ve müziğin tamamı

http://rapidshare.../files/203315381/magnum_reklam_muzigi.rar

şifre: oneaday

Yorumu gönderen::05.09.2008, 14:00 (UTC)
bigliberal
bigliberal
Kapalı

swyer baya yakışıklı

Yorumu gönderen: gmze, 16.07.2008, 18:20 (UTC):
bnce sawyer josh tam kişisi
jack matthew tmm ii hoş ama sawyerdan da değiL yane

Yorumu gönderen: kadran, 05.06.2008, 13:11 (UTC):
madem birilerine para kaptıracaktık o kişi jack olmalıydı

Yorumu gönderen: esra, 05.06.2008, 11:55 (UTC):
ya kadın dondurmayı daha zarif ısırabilirdi ya taktım kafayı ki ayrıca adam o kadar da yakışıklı deil ben ce millet sawyer karakterindeki uyumundan dolayı bu adamı bu kadar abartıyo

Yorumu gönderen: SEZEN.., 23.05.2008, 18:06 (UTC):
walla bu gzlkte yk başka bişi .çk yakışklı.. ayyyy şmdi baylcm .. onn gülüşüne hastay.. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!;)

Yorumu gönderen: sawzen, 23.05.2008, 18:00 (UTC):
sawyer'a bayılıom.. insn bu kada mı yakışklı olr harika bi insn çkkkk yakişklı..
bn bide matthew'ı beyeniom.. ikisi bnm foverm.. lost dizisi dnyada tek zaten dnyann en ilgi çkici dizisi bayılıom.. asgümsünüz.. matthew <3..?? josh<3..??:):)
ONLR BNM AŞKMMMMMMMMMMMM...:);):)

Yorumu gönderen: tatlu, 23.05.2008, 14:30 (UTC):
ya bu jackle karşılaştırılır mı tabiki de sawyer daha yakışıklı

Yorumu gönderen: byznR, 21.05.2008, 14:39 (UTC):
bu adama bayılıyorum zaten filmi süper çok karızma bişeyy yani tek kelimeyle mükemmelsinn joshh=))9:)

Yorumu gönderen: YELİZ, 21.05.2008, 10:25 (UTC):
TEL KELİME VAR ONUN İÇİN SÖYLENEBİLECEK O DA SÜPER BİR KARİZMAYA SAHİP OLMASI.SAWYER SANA BAYILIYORUM YA.SÜPER SÜPER SÜPER

Yorumu gönderen: burcay, 20.05.2008, 22:35 (UTC):
yaa manyak bu adam yaa süper bi şey keşke reklamda ben oynasaydım.. o gamzeleri ne güzel yaa valla süpr adam allah karısına ve sevdiklerine bağışlasın onu hatta bizim bütün reklamlarda oo oynasın acunla da tanışsınn..valla iyi ki yaşım ona göre küçük yoksa arar bulurdum onu takip ederdim her yerdee..

Yorumu gönderen: Anıl AZ, 20.05.2008, 09:30 (UTC):
Anlamadığım birşey var.Türkiye'de bu adamın tipinde adamlar var ama onlara serseri deniyor.Yabancı olunca yakışıklı oluyor.;-)

Yorumu gönderen: polat, 19.05.2008, 17:15 (UTC):
çok yakışıklıymış(ben pek beğenmiyorum)

Yorumu gönderen: elif linus, 17.05.2008, 12:29 (UTC):
ayy bende kate karısı gibi kararsız mıyım ne:)hadi matthew'i seviorum aşığım bi yere kadar da şu gülüşe de hasta olmamak mümkün değil kusura bakma öyküü napıyım:)

Yorumu gönderen: su17, 16.05.2008, 19:34 (UTC):
ya süper tatlı allah eşine bağışlasın...ama matthew fox ta olan bişiler onda yok sanki...

Yorumu gönderen: öykü, 16.05.2008, 08:10 (UTC):
reklamın sonundaki gülüşüne hastayım... o kızın yerinde olmak için neler vermezdimmmmm:(:(:(

Yorumu gönderen: glfm, 14.05.2008, 16:21 (UTC):
ya hastayım bu adama bundan daha yakışıklısı yoktur

Yorumu gönderen: Murat, 13.05.2008, 18:57 (UTC):
Ulan bu adam bu kadarlık görüntü için mi bu kadar para aldı :)



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın: